7 veljeksen patikointi - "Lions Liikuntaviikon etkot"

Tervetuloa kokemaan seitsemän veljeksen vaellusmaastoja - nyt jo perinteiselle Lions Club Staminan kevätpatikoinnille!

Patikoimme Aleksis Kiven syntymäkodilta Palojoelta Rajamäelle – vauhtina kaikille sopiva polkukävely. Matkaa kertyy n 20 km - lyhyempiäkin vaihtoehtoja on tarjolla, alkaen 5 km. (Katso tarkemmin alempana oleva taulukko). Ota mukaan omat eväät, pidetään sopivissa kohdin taukoja.

Pyrimme järjestämään kuljetuksen lähtöpisteeseen Rajamäen uimahallilta, tai voit tulla omatoimisesti Palojoelle.

• Klo 10.00-10.30 Tapaaminen Rajamäen uimahallilla (Kuntolanpolku 1, 05200 RAJAMÄKI) – jos haluat kuljetuksen lähtöön. Autolla matkaa Palojoelle n 20 min. Ilmoittaudu, jos tarvitset kyydin täältä lähtöpaikalle.
  • Patikoinnin lähtö: klo 11.00 Aleksis Kiven kotitalolta (Palojoentie 271, Palojoki). Jos järjestät itse kuljetukset, voit vain ilmestyä tänne :=)
  • Reitti: 7 veljeksen vaellusreittiä kohti Rajamäkeä
  • Maali: Rajamäen uimahalli (Kuntolanpolku 1, 05200 RAJAMÄKI)
  • Arvioitu aika patikoinnille: 5-6 tuntia taukoineen. Vikkeläjalkaisimmat voivat toki ottaa sitten vähän loppukiriä.

ILMOITTAUTUMINEN: Jos haluat kuljetuksen lähtöön Rajamäeltä.. ilmoittaudu etukäteen. Muutenkin ilmoittautuminen on suotavaa.
Ilmoittaudu viimeistään 2.5. lions.club.stamina (at) gmail.com. Jos tulee kysyttävää milloin tahansa myös patikoinnin aikana, soita/viestittele Heikki, puh 0400 610 016.

Osallistumismaksua ei ole, mutta vapaaehtoisesti voit tukea Lions Club Staminan kautta lasten liikuntaa - MobilePay #82441. Esim 50 senttiä / kilometri